טיול מאורגן לתאילנד

טיול מאורגן לתאילנד

טיול מאורגן לתאילנדכל מי שאי פעם תכנן טיול לחו"ל, ואפילו מי שתכנן טיול קצר כאן בארץ, יודע שהכל מתחיל בארגון נכון ומותאם לצורך של המשתתפים. כמובן שפרמטרים כמו הרכב המשתתפים והדינמיקה ביניהם יכולים להשפיע גם הם באופן משמעותי על הטיול, אך אם יש דבר אחד שיכול להכריע לחלוטין את הכף, ובכל מקרה שהוא – הרי שאלה הם הארגון הנכון של הפן הלוגיסטי, וכן בניה מדויקת של המסלול. אז איך אנחנו יודעים לעשות את אלה כל כך טוב? הנוסחה שלנו היא פשוטה, והיא דורשת הבנה מעמיקה ויסודיות בכל אחד מהשלבים שבה.

התקשרו לקבלת פרטים: 077-5041999

שלב ראשון – איפיון חוויית הטיול

ברגע שאנו מגבשים את הקבוצה המבקשת לצאת לטיול, אנו מבקשים להבין קודם כל מהם המאפיינים הספציפיים שלהם ושואלים שאלות קריטיות כמו גיל המשתתפים, מכנה משותף ביניהם וכו' – וזאת על מנת לקבל תמונת מצב ברורה של המשתתפים ושל הציפיות האפשריות שלהם מהטיול. במקרים של טיולי גיבוש לעובדים (או גם למשפחותיהם) אנו מבקשים מהם מידע נוסף בעל ערך אודות צוות העובדים ואופיים הייחודי, כדי להבטיח חוויה חד פעמית ואיכותית באמת. לבסוף (בשני המקרים), אנו מאתרים אזור מועדף בתאילנד בהתאם לעונה שבה מתוכנן הטיול ובהתאם למשתנים נוספים – ובונים עבורכם את המסלול הנכון והמושלם.

שלב שני – הידוק הפינות הלוגיסטיות

כדי להבטיח חוויה אולטימטיבית, אנו דואגים להתאים את כל מאפייני הטיול יחד ולסדרם יחד כך שהם ישלימו זה את זה באופן רציף וטבעי. כך למשל, אנו לא מתכננים אטרקציות שאינן קשורות זו לזו באותו יום, אך מנגד דואגים כמובן שתהיה למטיילים מנוחה בין אטרקציה מעייפת לאחרת, וכן מספקים את פתרונות ההסעדה והסדרי הלינה בדיוק ברגע הנכון – רגע לפני שהמשתתפים עצמם הספיקו לשים לב לצורך הזה אצלם. הסיבה שאנו בוחרים לתכנן ללקוחותינו טיול מאורגן לתאילנד בלבד, נעוצה בכך שאיננו מעוניינים לפזר הבטחות הנוגעות למקומות אחרים בעולם, וכך בעצם לפספס את הדברים הטובים באמת. בכל טיול שאנו מארגנים, אנו מתחייבים לתת לכם רק מהמובחר שבמובחרים, כדי שאתם לא תצטרכו לדאוג למעשה לכלום.

שלב שלישי – הדאגה בשטח

בכל טיול שאנו מארגנים, בין אם זהו טיול מאורגן לתאילנד ובין אם טיול בן יום אחד בארץ, אנו דואגים לצוות לכם אנשי מקצוע במקום עצמו שידאגו לכך שהכל יעבוד כשורה, ושאליהם תוכלו לפנות בכל שאלה או צורך שיתעורר. שלב זה הוא הכרחי להצלחתו של הטיול, ואנו משקיעים בו את מיטב אנשי הצוות על מנת להבטיח חוויה שלמה ובלתי מתפשרת של איכות והנאה לא-נגמרת.

התקשרו לקבלת פרטים: 077-5041999

השאירו פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן