טיולים מיוחדים לתאילנד

טיולים מיוחדים לתאילנד

תמונה טיולים מיוחדים לתאילנדכל מי שמתכנן עבור העובדים שלו טיול גיבוש רוצה שהטיול יהיה מוצלח. לא משנה במה עוסקת החברה ועד כמה העובדים בה חשים מחוברים זה לזה במהלך שגרת העבודה ביומיום, הרצון המובן של המנהלים והמארגנים הוא שהם יתגבשו עוד יותר וייעשו ממש חברים האחד של השני. לדינמיקה טובה בין העובדים בארגון יש ערך שלא יסולא בפז –  ומלבד יתרונותיו המוכחים אינספור פעמים בכל הנוגע לפריון עבודה ולרווחים לארגון, לכל אחד (בין אם מנהל ובין אם עובד) פשוט כיף יותר לבוא למקום שבו האנרגיות חיוביות, ברמה הבסיסית והפשוטה ביותר.

התקשרו לקבלת פרטים: 077-5041961

אז מה אפשר לעשות?

ימי גיבוש יכולים להיערך במסגרת של יום או יומיים (ויותר) בארץ, והם יכולים להיערך גם בחו"ל, ולא בהכרח למשפחות. בהחלט מקובל ואף רצוי להשקיע בעובדים שלכם מעט יותר מדי פעם, ולספק להם טיולים מיוחדים בחו"ל המיועדים רק ורק להם, ללא המשפחות ובאופן שמבהיר להם את המסר "אתם, ורווחתכם האישית, חשובים לנו". המשפחות יוכלו כמובן להצטרף בהזדמנויות רבות אחרות, אך בל נשכח את לב החברה ואת השמירה על המרקם החברתי שבה – ובמקרים שבהם הדבר מתקבל בברכה על ידי העובדים, יותר ממומלץ לשקול זאת לחיוב.

טיולים מיוחדים לתאילנד

אנו מציעים לכם ליהנות מחוויה ייחודית שאין לה תחרות: טיולים מיוחדים לתאילנד עבור העובדים שלכם, בכל תחום שרק תבחרו: בהתאם לרצון ולדרישה, אנו נמצא עבורכם מסלולים לא מוכרים באזורים שאינם בהכרח מתויירים ובמקומות שעין המטייל עדין לא הגיעה אליהם, טיולי אקסטרים למי שחובב את התחום ואף טיולי נישה – בהתאם לאופי הספציפי של המשתתפים בו (כדוגמת טיולים בנושאי אוכל, תרבות מקומית, היסטוריה ועוד ועוד). טיולים מיוחדים לתאילנד זו המומחיות שלנו, ואנו מתחייבים להביא לכם חוויה שטרם נראתה כמותה בארגון שלכם בפרט, או במסגרת של טיול בכלל.

איך מצליחים להפתיע בכל פעם מחדש?

במסגרת עיסוקנו הרב בתחום, הבנו עם הזמן שכמו בכל תחום אחר – רק מי שמכיר באמת את השטח ומחובר למקום על בסיס יומיומי ואפילו אישי, יכול לספק את החוויה המושלמת ולהביא פתרון אמיתי לצורך המועלה בפנינו. זו הסיבה שבחרנו להתמקד בתאילנד ובתאילנד בלבד, כדי שנוכל לשמור על רמה גבוהה של טיול לעובדים – הכולל אטרקציות ומחירים ללא תחרות. אנו מזמינים גם אתכם ליהנות איתנו ולהבטיח לכם חוויה שלא התנסיתם בדמותה בעבר, התקשרו אלינו ותקבלו הצעת מחיר לטיול מפתיע ובלתי נשכח – עבור כלל העובדים שלכם, וגם עבורכם.

אתר מדהים לטיולי משפחות לתאילנד הוא: otherways.co.il

 

השאירו פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן