טיול משפחות לתאילנד

טיול משפחות לתאילנד

טיול משפחות לתאילנדעל פניו, טיול משפחות עשוי להיראות כמו משימה בלתי אפשרית, ויש שיפקפקו בהצלחתו בדיוק מאותה סיבה: הרי מדובר למעשה במילוי צורכיהן של שתי קבוצות גיל שונות בתכלית, שיהיה קשה מאד למצוא עבורן מכנה משותף. אך האמת היא שבמיוחד בארגון טיולים לחו"ל ובמיוחד באזורים אקזוטיים בעולם כמו תאילנד, לא מדובר בפעולה מורכבת כלל – ותופתעו לגלות ששתי הקבוצות הללו אף מסתדרות מצוין זו עם זו, אם רק מוצאים עבורן את המקומות הנכונים.

התקשרו לקבלת פרטים: 077-5041999

דוקא תאילנד?

דוקא מכיוון שתאילנד היא לא אירופה, והיא אינה עונה על הציפיות השגרתיות שכמעט כל אחד מכיר מהמושג 'טיול לחו"ל', ודווקא משום שהיא אינה מתויירת לרוב על ידי משפחות – כל אלה הופכים את היעד הזה לאיכותי ושונה כל כך, ומדויק עבור מי שיודע באמת מה טוב עבורו. תאילנד היא אחד המקומות הבודדים בעולם שמשלבים בין צורות נוף ותרבות מקומית עוצרת נשימה – עם אטרקציות משוגעות שלא יביישו את טובי הפארקים באירופה או בארצות הברית. זוהי מדינה שמצד אחד מסבירה מאד את פניה לתיירים שמגיעים אליה מבחוץ, אך מצד שני לא מוותרת על אופייה הייחודי, כך שאפשרויות הבילוי בה הן מגוונות ובלתי נגמרות, וכל אחת מהן מצליחה להפתיע יותר מקודמתה.

דאגנו לכם להכל

טיול משפחות לתאילנד הוא מושלם עבור מי שמחפש חוויה חד פעמית לטיול, ומכמה סיבות: ראשית מבחינה לוגיסטית – אנו דואגים לכל היבט שהוא בתחום זה, כך שלמטיילים נשאר רק ליהנות עם המשפחות שלהם (או עם הקבוצה בכלל כשהפעילות משותפת), ושנית מבחינת האפשרות לבלות במקום כל כך ייחודי, תוך הבטחה לשמירה על שלומם של כל המשתתפים ועמידה בדרישות הביטוח השונות, הן שהופכות את הטיול לבלתי נשכח ומרענן – באופן שלא דומה לשום דבר אחר. בנוסף לכל אלה, אנו מתמחים במציאת האטרקציות הנדירות והטובות באמת בכל מקום ומקום, כך שתוכלו להיות בטוחים שתחזרו לארץ עם חוויות שאיש מעולם לא שמע כמותן בעבר.

אל תוותרו על חוויה של פעם בחיים

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לעולם קסום של חוויות, ריחות וטעמים – ולהבטחה שכל משתתף בטיול, ללא יוצא מהכלל, ימצא בו את מה שהוא אוהב. רק תבחרו מתי ואנו נדאג לכל השאר, החל מרגע העליה למטוס ועד לנחיתה בישראל בחזרה, עם כל האטרקציות, המסלולים והפארקים הטובים ביותר. הבחירה דווקא של טיול משפחות לתאילנד, ודווקא איתנו, מבטיחים אירוע יוצא דופן שפשוט לא תפסיקו לדבר עליו.

השאירו פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן