דירות נופש בצפון

המקום הנכון לחופשה מפנקת – פנטהאוז רפאל

עמק המעיינות כולל כמה מהאתרים היפים והמעניינים ביותר בישראל. פנטהאוז מרווח ומושקע בבית שאן הוא נקודת מוצא מושלמת לטיולים מתגמלים באזור זה ולחופשה בלתי נשכחת באופן כללי

דירת נופש בבית שאן

בתקופה שבה טיול בחו"ל הוא הימור בעייתי, ובמקביל כולנו כמהים לשבירת שגרה ולחופשה שתאפשר לנו להתמלא באנרגיות חיוביות, מתגלה הקסם של ישראל. מדינה קטנה, "חצי סיכה על מפת העולם" כמאמר השיר המפורסם, אבל גדושה באטרקציות ובמקומות שכדאי מאוד להגיע אליהם. עמק המעיינות הוא דוגמה מצוינת לכך, כשבין השאר הוא מציע נחלים יפים, פלגי מים מרעננים, אתר היסטורי מרתק (הגן הלאומי בית שאן) ושפע מסלולי טיול על גבי ג'יפים, טרקטורונים וקיאקים.

על-מנת ליהנות באמת בעמק המעיינות נדרשים מספר ימים, וממילא כשכבר יוצאים לחופשה כדאי לפרגן לפחות סופשבוע ארוך ואפילו מספר ימים באמצע השבוע. על-מנת להשלים חוויה משובחת יש צורך במקום מושקע לשהות בו בין טיול לטיול ובין אטרקציה לאטרקציה, מקום שמהווה אטרקציה בפני עצמו – פנטהאוז רפאל.

תענוג לכל המשפחה

סיבה טובה אחת לבחור את פנטהאוז רפאל כלוקיישן לחופשה הבאה שלנו היא היותו מרווח מאוד: יש בו 11 מקומות לינה, ובנוסף הוא משתרע על שטח נרחב, כך שלא מרגישים בו צפיפות מיותרת. מצד שני יש בו חללים אידיאליים לישיבה משותפת ולרגעים של נחת משפחתית אמתית, ובפרט המרפסת. למעשה כדאי להגיע לפנטהאוז, ששוכן בבית שאן, רק כדי לבלות במרפסת הענקית שמחופה בפרגולה ומשקיפה אל אחד המראות היותר מרשימים שיש – הרי הגלעד.

כמו כן ניתן ליהנות בפנטהאוז מכל הפינוקים המודרניים שהופכים את החיים ואת החופשות לנוחים במיוחד: מכונת אספרסו, בר מים, כיריים חשמליות, תנור אפייה, מיקרוגל, מסכי טלוויזיה איכותיים עם חבילות ערוצים בכבלים, חדרי רחצה עם כל התכשירים הנחוצים ועוד.

אירוח בסטנדרטים גבוהים והתאמה מושלמת לציבור הדתי

פנטהאוז רפאל הוא נקודת מוצא אידיאלית לטיולים בכל רחבי עמק המעיינות, ובנוסף, בזכות המיקום בתוך בית שאן, הוא נמצא במרחק הליכה קצרצרה ממינימרקט, סופרמרקט וחנויות חיוניות נוספות. רמת האירוח מתאפיינת בסטנדרטים גבוהים ומוכנות להתגמש לקראת כל אורח ואורחת, כך שמובטחת מקסימום נחת לכל מי ששוהה בדירת הגג.

בפרט מתאים הפנטהאוז המטופח לציבור הדתי. במרחק 2 דקות הליכה שוכן בית כנסת, ובדירה עצמה ישנם מיחם שבת, פלטת שבת, מיני בר של חברת נועם שתוכנן עבור שומרי שבת ושעוני שבת. ניתן לשכור את המקום לסופי שבוע ארוכים, כלומר עד לאחר צאת השבת, אופציה שכמובן תקפה גם לציבור החילוני שרוצה להאריך את החופשה המפנקת.

השאירו פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן